Moje urodziny-strój, fryzura i...babeczki (Birthday girl-ootd, hair and...cupcakes)

Dzisiaj obchodzę urodziny (...i imieniny). W dzisiejszym poście pokażę Wam mój strój, fryzurę oraz babeczki jakie przygotowałam na ten szczególny dzień!!!













Bluzka(blouse); Bershka
Spódnica(skirt); Zara
Włosy(hair); Przedziałek na boku, warkocz holenderski i różyczka z warkocza
                     Side part, dutch braid and a rosette
Kolczyki(earrings); Apart
Babeczki(cupcakes); Czekoladowe z malinami, kremem i bezą
                                  Chocolate with raspberries, cream and meringue
Paznokcie(nails); Semilac Violet Cream

Enjoy!<3








You Might Also Like

0 komentarze

O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie! Na moim blogu chciałabym dzielić się swoimi pasjami i pomysłami. Zapraszam!

Send Quick Message

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Breaking News

Search This Blog

Recent

Author

Popular Posts

Random

Flickr

LATEST POSTS