Weekend we Wrocławiu (Weekend in Wroclaw)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z Wrocławia! Podczas pobytu w tym pięknym mieście miałam przyjemność zwiedzić najważniejsze zabytki we Wrocławiu, uczestniczyć w targach pojazdów zabytkowych-Motoclassic oraz spędzić wieczór oglądając wyjątkowy pokaz kolorowych fontann.

I invite you to check out some photos from Wroclaw! During my stay I had lots of fun seeing the most important sights, taking part in Motoclassic-antique cars fairs and spending an evening watching colourful fountains.

Enjoy! <3


Krasnal to oficjalny symbol Wrocławia!
Dwarf is an officialsymbol of Wrocław!


Rolls Royce cars



















Sukienka (Dress) Tally Weijl
Buty (Shoes) Kazar








You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że dobrze się bawiłaś, a zdjęcia zdecydowanie oddają urok tego miasta. Ja dość często bywam we Wrocławiu w celach służbowych, a wtedy z pomocą przychodzą mi moje ulubione apartamenty wrocławskie do wynajęcia, które dzięki centralnej lokalizacji stają się idealną bazą wypadową :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie! Na moim blogu chciałabym dzielić się swoimi pasjami i pomysłami. Zapraszam!

Send Quick Message

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Breaking News

Search This Blog

Recent

Author

Popular Posts

Random

Flickr

LATEST POSTS