Dwie stylizacje szkolne! 2 outfits for school days!

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla Was dwie stylizacje do szkoły! Pierwszy srój jest bardzo dziewczęcy i elegancki, a drugi bardziej na luzie ;) Zapraszam do obejrzenia zdjęć! <3
Hi there everyone! Today I have two school outfits to show you! One of the outfits is really girly and elegant and the other one is more easy-going ;) I invite you to check out my photos! <3








Bluzka, spódnica i buty Zara (Shirt, skirt and shoes Zara)
Pierścionki Apart
<3 <3 <3









Bluza Thrift shop
(Blouse Thrift shop)
Spodnie Zara
(Jeans Zara)
Buty Wojas
(Shoes Wojas)

Fryzura:
Oddzieliłam górną partię włosów i związałam w kucyk.
Wzięłam pasmo z kucyka i owinęłam nim gumkę, aby była niewidoczna
Hair:
I took the top part of my hair and created a ponytail. Then I took a strand from the ponytail and wrapped it around the base of the ponytail.

Mam nadzieję, żwe post Wam się spodobał!
I hope you liked it!

Love, Juliet <3

You Might Also Like

0 komentarze

O mnie

Moje zdjęcie
Witajcie! Na moim blogu chciałabym dzielić się swoimi pasjami i pomysłami. Zapraszam!

Send Quick Message

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Breaking News

Search This Blog

Recent

Author

Popular Posts

Random

Flickr

LATEST POSTS